Składowe oferty
- Podstawy:
-
- opracowanie logo – wersja kolorowa / monochromatyczna
- kolorystyka
- Przykłady zastosowań:
-
- wizualizacja papieru firmowego A4;
- wizualizacja teczki
- wizualizacja wizytówki
- Forma przekazania materiałów:
-
- płyta CD z materiałami w zapisie cyfrowym:
- przestrzeń barwna: CMYK i RGB
- wersje: kolor, monochromatyczna, achromatyczna
- formaty wektorowe – cdr, eps
- formaty rastrowe – tiff, psd, jpg
- płyta CD z materiałami w zapisie cyfrowym:
Sposób przygotowania projektu
Projekt logo jest wykonywany w 3 istotnie różniących się wersjach – do wyboru. Na etapie wstępnym projektowane jest logo kolorowe w wersji podstawowej. Dalsze prace projektowe prowadzone są po akceptacji jednego z projektów.
Po zaakceptowaniu opracowanych materiałów przygotowywana jest publikacja zawierająca projekty, opis zasad i przykłady zastosowań identyfikacji wizualnej.
Publikacja jest zamieszczana na płycie CD (w formacie PC). Dodatkowo na płycie umieszczane są pliki źródłowe zaprojektowanych znaków graficznych (logo, logotyp, itd).
Rozwój systemu identyfikacji
Istnieje możliwość rozbudowy systemu indentyfikacji np. poprzez projektowanie kolejnych aplikacji logo. Mogą to być na przykład: inne druki biurowe, projekty nadruków na materiałach reklamowych itp.